Tyxo.bg counter

сряда, 24 февруари 2016 г.

Оризови спагети "Карбонара" за хора с АБКМ

Досега ми идваха на ум основно закуски и десерти за хора с АБКМ, но днес, в чудене какво по-интересно и различно да предложа на Калоян за вечеря, ми хрумна да направя АБКМ версия на спагети Карбонара.  Ястието пожъна сериозен успех и вече е в историята.




Аз избрах оризови спагети, но и с обикновени ще се получи.

Ето и рецептата:

Оризови спагети "Карбонара" без млечни и яйца

Необходими продукти:

100 гр оризови спагети
2 стръка пресен лук
1/2 рендосан морков
50 гр. смляно, сварено свинско месо (може и друго, аз имам заготовки в камерата)
1 с. л. кокосово масло
100 мл. кокосово мляко
подправки на вкус


Начин на приготвяне:

Спагетите се сваряват според инструкциите на опаковката. В тефлонов тиган задушаваме лука и морковите за 4-5 минути на слаб огън. Добавяме месото и оставаме да покъкри още малко, накрая сипваме кокосовото мляко, бъркаме, подправяме и след 2-3 минути сваляме от котлона. Измиваме със студена вода готовите спагети, слагаме ги в чиния и изсипваме соса отгоре. Аз начупих на ситно спагетите преди варенето, за да са подходящи за хапване за малки човеци. Разбъркваме хубаво и украсяваме по желание с пресен магданоз.

Ястието отнема около 20 минути и не отстъпва по нищо на позната ни Карбонара ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар