Tyxo.bg counter

събота, 3 октомври 2015 г.

На Вълшебника с кожуха

Днес той става на 9 години. Време, което излетя като миг. Спомена от първата ни среща е все още толкова ярък, сякаш беше вчера онзи ноемврийски дъждовен ден, в който отидохме да го вземем. Беше кутрето с най-тъмни кафяви петна, взех го на ръце, той ме погледна в очите и нежно ме близна по носа, да, нашето си беше любов от първо близване.



Всъщност, тогава започна родителството за нас с батко му (за него сме батко и кака). Понякога е трудно и мъчително да имаш малко пале вкъщи, а да не ти се полага майчинство. Бързахме винаги след работа, за да не стои сам много време, всяка сутрин ставах в  6ч., защото енергичният дребосък се будеше 5 мин. преди алармата на телефона и подскачаше весело от предстоящата разходка. Интересното е, че за толкова време никога не ми мина през ума, че съм уморена и това ставане е бреме за мен, беше удоволствие, защото той беше щастлив.
Трудно ми е да съм многословна за някой, който никога не те е разочаровал, винаги е стоплял сърцето ти само като те погледне с тези маслинови очи, а като положи меката си глава в скута ти, тотално се разтапяш. Надявам се, че е щастлив и доволен днес в къщата и огромния двор, с който разполага и постоянното човешко присъствие около него. Винаги ще съм благодарна на родителите ми, че му дадоха възможността да живее в простор, вместо да прекарва дните си, лежейки и чакайки ни в апартамента. Липсва ми всеки ден постоянното му присъствие, липсва ми топлия му кожух, който редовно се наместваше между нас или направо отгоре ни и се отпускаше  с всичките си 50 килограма, мислейки си, че още е 4 килограмовото кутре :) Това е огромното им предимство на животните, винаги си остават едни малки дечица, спонтанни, любвеобилни, любопитни и игриви.

Дано успяваме да му дарим дори малка част от радостта , която той ни подарява ежедневно, защото моето момче е истински вълшебник, всички, до които се е докоснал и поживял с тях са станали по-добри, по-спокойни и по-щастливи.

Честит Рожден Ден, Ротенце, обичам те от тук до най-далечната точка на.... ти знаеш :)

На този хубав празник се вдъхнових и направих доста неща, споделям с вас рецептите, по които съм творила, там може да откриете още много кулинарни изкушения и не само.


За рожденика има от Кучешките бисквитки на Ири, сложих обаче телешки бульон и парченца месо, много се харесаха :)

Направих  и Палео хляба на Маги Пашова и хумуса с печени чушки, много питателна и вкусна храна.



 Накрая ви представям и Суровото Баунти от Здравей и Домашни бонбони Рафаело


Бон апети и не забравяйте да прегърнете косматкото до вас, най-добрата психотерапия!



Няма коментари:

Публикуване на коментар